CONCEPTE OPERATIONALE - stilul publicistic

Hei, ne-am mutat pe DeaCoffee.com. Pentru ultima versiune a articolului "Concepte operationale - stilul publicistic", te invitam sa accesezi urmatorul link: deacoffee.com/stilul-publicistic/

Se mai numeste stil jurnalistic. Este specific mass-mediei in general si cuprinde:

  • ca texte scrise: anuntul, stirea, articolul, recenzia;
  • ca prestatie verbala oaral: stiri, interviuri,documentare, mese rotunde.

Caracteristici


  • stilul este OBIECTIV, impersonal si nu permite implicarea afectiva;
  • limbajul utilizat este cu preponderenta literar, cupinde o serie de neologisme specifice domeniului abordat, dar este un limbaj comun din punct de vedere al dificultatii lingvistice, destinat tuturor categoriilor sociale;
  • stilul este clar,concis,coerent si cursiv;
  • se bazeaza pe date reale, concrete care sunt doar expuse, cititorul avand menirea sa le interpreteze.

No comments:

Post a Comment